پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نفت ما ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۵

نفت، دیگر طلای سیاه نیست

فروریختن ساختمان پلاسکو، حادثه ای هولناک و اندوه بار برای همه ایرانیان است. جان باختن جمعی از آتش نشانان فداکار در این حادثه، بر عمق تأثر ملت ایران افزود. خیلی ها به درستی نگران شدند که با وجود هزاران ساختمان بزرگ، فرسوده و غیراستاندارد در تهران، وقوع زلزله ای محتمل در تهران می تواند خسارات گسترده ای برای کشور در پی داشته باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)