چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۷

یک خیابان به نام کوروش و داریوش نداریم

از زمانی که آمریکا خواست دولت دکتر مصدق را ساقط کند ما با آمریکا به مشکل برخوردیم. واژه امپریالیسم تجاوزگر هم از زمان کودتای 28 مرداد درمورد آمریکا مطرح شد. تا پیش از آن آمریکا را یک دولت امپریالیستی می شناختیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)