چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی تی رسان ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۵

هواوی می خواهد با کنار زدن اپل، بزرگ ترین تولید کننده تلفن هوشمند شود

کمپانی هواوی در حد و اندازه خود تا به حال بد کار نکرده است و در نیمه اول سال 2016، آن ها با افزایش سود 39 میلیون دلاری روبرو شدند و میزان فروش نیز با 25 درصد افزایش، به 61 میلیون دیوایس رسید. این کمپانی با کنار زدن شیائومی، به اولین و بهترین تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین تبدیل شد. مسئولان هواوی در نظر دارند تا در سال 2017، بیش از 140 میلیون دیوایس را به فروش برسانند و این هدف را برای خود مشخص کرده اند. آقای Richard Yu مدیر عامل هوآوی می گوید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط