چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۵

بیابانی شدن 40 هزار هکتار از اراضی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید اسدالله هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران، پدیده ریزگردها را خطر جدی برای استان دانست و گفت: 40 هزار هکتار از اراضی جنوب استان بیابانی شده و شاهد خشک شدن جنگل های انبوه بلوط هستیم که پدیده گرد و غبار و ریزگردها از جمله دلایل اصلی تغییر اقلیم در استان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)