چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هم اندیشی ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۹

کابینه پیرها و بی انگیزه ها!

می گوید: در دولت بعدی نخواهم ماند. امکان ندارد . خسته است؛ صورتش نسبت به 3 سال و نیم پیش که تازه آمده بود، شکسته شده و موهایش سفیدتر. گفت وگو تمام شده و او دم در ایستاده تا عکاس، عکس هایش را بگیرد؛ می پرسم: چرا ؟ به دلیل چندصدایی میان مردان اقتصادی کابینه؟ می خندد و می گوید: صدا؟ من که صدایم اصلا درنمی آید . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)