دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۹

آغاز اردوی تیم ملی امید با حضور 4 دوچرخه سوار از اول بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، طبق اعلام کادر فنی تیم ملی امید اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 تایلند از بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ اول بهمن تا 17 بهمن در شهرستان مهریز برگزار خواهد شد. افراد دعوت شده باید در تاریخ ذکر شده در محل هتل ستاره شهر، شهرستان مهریز خود را به رسول هاشم کندی معرفی کنند. اسامی افراد دعوت شده بشرح ذیل است: 1- مهدی رجبی 2- محمدرضا ایمانی 3- امیر کلاهدوز 4- محمد چایچی رقیمی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط