چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کمونه ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵

منصوریان: به معدن طلا رسیده ایم

مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) : علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از برد تیمش برابر ماشین سازی با حساب سه بر صفر گفت: به تیممان یک خسته نباشید اساسی می گویم. از بازیکنانم متشکرم. در یک روز سخت و سرد تیم ما همدل بود و با همت بازیکنانمان پیروز شویم. از بزرگترهای تیمم تشکر می کنم چون اگر جوانان ما مسیر را طی کرده اند با کمک بزرگترها بوده است. این برد را به هوادارانی که پای این جوانان ماندند تقدیم می کنم. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم. ماشین سازی تیم خوبی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)