چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری تحلیلی گرنا ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۶

جانباز گناوه ای که با خونش نوشت "مرگ بر شاه"+عکس

گرنا: محسن کبگانی از جانبازان 30درصدی دوران انقلاب اسلامی از شهرستان گناوه گفت: در زمان مجروح شدن و انتقال به بیمارستان درحالی که با مرگ فاصله ای نداشتم در وصیت نامه ای شعار مرگ بر شاه را با انگشتان خود نوشتم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط