چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۸

چرا کولبری در کشور شکل گرفته است؟

پدیده کولبری به یک دولت و یک رئیس جمهور برنمی گردد. اینکه بگوییم آقای روحانی در این حادثه مقصر است، حرف غلطی است. بار هم تاکید می کنم پدیده کولبری حاصل عمکرد یک دولت نیست. موضوع این افراد ربطی به دولت خاصی ندارد. کولبران، جمعیت فراموش شده ای هستند. به جای اینکه این افراد از مزایای مرزنشینی بهره مند شوند، دچار چنین وضعیتی شده اند که بسیار ناراحت کننده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)