سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی تی آنالایز ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۷

سامانه ارزیابی رضایتمندی مشترکان سرویس های IT راه اندازی شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه اندازی سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات در سایت این سازمان خبر داد. به گزارش رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی هدف از راه اندازی این سامانه را نظارت مطلوب تر بر کیفیت سرویس دهی اپراتورها عنوان کرد و گفت: در این سامانه اپراتورها براساس شاخصهای کیفیت سرویس، تعرفه، سرعت، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به صورت مکانیزه مورد ارزیابی قرار می گیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط