دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اطلاعات روز ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۴

چرا ابتلا به کبد چرب در ایران زیاد است؟

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطالعات متعددی که در 20 سال گذشته در ایران انجام شده است، نشان می دهد که 30 درصد افراد بالای 35 سال به درجاتی از کبد چرب مبتلا هستند که علت اصلی آن پرخوری و کم تحرکی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط