دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۱

تمایل سازمان تامین اجتماعی برای خروج از بنگاهداری

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در بازدید از نمایشگاه صندوق های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی مطرح کرد: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سیاست های کلی این سازمان با هدف حفظ ذخایر و ایجاد قدرت مانورهای بیشتر، از بنگاه داری به سهام داری گرایش دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)