دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جام جم ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۳

منشی پور: پشیمان نیستم/ به تکنولوژی خود افتخار می کنیم/ برای شهروندان ...

دو سالی است که وارد سیستم حمل و نقل شهری شده اند ؛خیلی بی سروصدا و آرام. تا چند ماه گذشته کمتر کسی خبری از این سرویس حمل و نقل شهری داشت. ولی حالا همه آن را می شناسند و اپلیکیشن آن تقریبا روی موبایل شهروندان تهرانی نصب است. حال که معروف شده اند و متقاضیانش نیز افزایش یافته، صدای صاحبان تاکسی های تلفنی در آمده است. شاید هم شب ها کابوس آن را می بینند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)