سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۷:۵۴

افزایش 31 درصدی بدهی دولت به بانک ها

سرویس اقتصاد جوان ایرانی _ بخش بورس، بیمه، بانک و بازار : بر اساس گزارش بانک مرکزی، بدهی دولت به بانکها در پایان آذر 95 با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 179 هزار میلیارد تومان رسیده است. به گزارش جوان ایرانی به نقل از صبحانه، بر اساس گزارش بانک مرکزی، تا پایان آذر ماه سال جاری، بدهی بخش دولتی(شامل دولت و شرکت های دولتی) به سیستم بانکی 209 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به آذر ماه سال 94، 25 درصد افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)