سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

افزایش 31 درصدی بدهی دولت به بانک ها

بر اساس گزارش بانک مرکزی، بدهی دولت به بانکها در پایان آذر 95 با رشد 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 179 هزار میلیارد تومان رسیده است. به گزارش صبحانه ، بر اساس گزارش بانک مرکزی، تا پایان آذر ماه سال جاری، بدهی بخش دولتی(شامل دولت و شرکت های دولتی) به سیستم بانکی 209 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به آذر ماه سال 94، 25 درصد افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)