سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۵

بازگشایی محور بجنورد به آشخانه در خراسان شمالی

محمد مشتری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: محور بجنورد به آشخانه به سبب کولاک و یخبندان در محدوده گردنه امین الله صبح امروز مسدود شده بود. وی گفت: این محور ارتباطی پرد تردد پیش از ظهر امروز بازگشایی شده و اکنون تردد در این محور در جریان است. مشتری تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه هم شب گذشته تردد تریلرها در این محور ممنوع شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)