چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر اهواز ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۶

درمان بیماران تنفسی ناشی از گرد و غبار خوزستان رایگان است

امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: درمان بیماران تنفسی ناشی از گرد و غبار در مراکز درمانی دولتی این استان رایگان است. کیمرث حاجی زاده در گفتگو با سرویس مهر اظهار کرد: با توجه به وقوع گرد و خاک با غلظت بالا در سطح استان و احتمال افزایش تعداد مراجعان به بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی دستورالعملی مبنی بر رایگان بودن درمان بیماران تنفسی به کلیه مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستان های دولتی و خصوصی تابعه و مراکز اورژانسی ابلاغ کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)