چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰

ممکن است18امتیازازتراکتور کسر شود!

با اعلام معاون حقوقی تراکتورسازی این باشگاه در خطر کسر 18 امتیاز قرار گرفته است. به گزارش تابناک ورزشی، پس از محرومیت باشگاه تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی مسئولان این باشگاه نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا مشمول کسر امتیاز نشوند. با اعلام مصطفی آجورلو، تراکتورسازی با شکایت فلاویو لوپز، ژائو ویلا و تونی اولیویرا در خطر کسر 8 امتیاز قرار داشته که این مشکل پس از توافق با آنها رفع شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط