دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷

توافقی که سلامت مردم را به فروش می برد

وزیر بهداشت در دوسال قبل بارها و بارها بر خطرناک بودن روغن پالم تأکیده کرده است و در مرداد ماه سال 95 در ایان باره گفت: برخی تولیدکنندگان به جای چربی در محصولات لبنی به خصوص در شیرها و ماست های تولیدی خود از روغن پالم استفاده می کنند که علاوه بر تخلف و تقلب، سلامت مردم را به خطر می اندازند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط