دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۱

وزیر جهاد کشاورزی باز به خوزستان سفر کرد/حجتی: نهال کاری آغاز شد

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: اهواز - وزیر جهاد کشاورزی بعد از سفر هفته قبل خود به خوزستان، این هفته نیز به این استان سفر کرد تا در جریان آخرین برنامه بیابان زدایی قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار بی باک، بعد از اینکه هفته قبل محمود حجتی با دستور رئیس جمهور برای بررسی شرایط بیابان زدایی به خوزستان سفر کرد، وی شامگاه دوشنبه نیز برای دومین بار در دو هفته اخیر وارد خوزستان شد. حجتی در یک ماه اخیر برای سومین بار است که به خوزستان سفر می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)