سایر منابع:
سایر خبرها
بمب انتقادها زیر پای "هفت"، بهروز افخمی و آقای منتقد/ ایوبی: هیچ یک از ادعاهای افخمی و فراستی درست از آب ...
معرفت هست که نزارن یه مرد به نامردی بیفته، سراغ دارم. دنیای بدیه اقا مسعود ولی ادم بازم پیدا میشه با مرام و معرفت بازم پیدا میشه، میدونم اینقد گیر بودی که خودتو توجیه کردی، فدای سرت، ولی ایندفه اگه بازم گیر کردی خواستی بفروشی، به خودمون بفروش، لااقلش اینه که بین خودمون میمونه مثه دفعات قبل، مثه خیلی وقتا، خدا هیچ مردی رو خوار نکنه صلوات بفرس. پس از انتشار پست فرخ نژاد، این بار
زلزله در سینما!
نژاد نشان داده که در جملاتی که پیش از این کمتر از بازیگری چون حمید فرخ نژاد شنیده بودیم، با آدم فروش خواندن فراستی در اینستاگرامش چنین نوشته است: داری چیکار می کنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم بحالت سوخت، با خودم گفتم اگه قراره پیر شیم و غم نون به آدم فروشی بکشونتمون. دنیای بدیه آقا مسعود ولی آدم بازم پیدا میشه
دوئل هنرمندان در فضای مجازی
چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن. تلخ بودی و بی ادب، لیچار بار همه می کردی با راه و بی راه، صواب و ناصواب، حق و ناحق ولی هر چی بود تو خودمون بود، دمتم گرم حالا یه سکه بالا یا پایین تو خودمون بودیم، ولی مرد حسابی چقلی همکاراتو اینور اونور بردن دیگه خدایی اخرشه، خدایا بحق بزرگیت هیچ تنابنده ایی رو این جوری ازمایش نکن، دلم برات سوخت آقا مسعود، همه گناه گردن تو نیست ما هم کم گذاشتیم
نامه تند فرخ نژاد به مسعود فراستی!
فراستی منتشر کرد. در بخشی از این پیام آمده: داری چیکار می کنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم به حالت سوخت، با خودم گفتم اگه قراره پیر شیم و غم نون به آدم فروشی بکشونتمون، بارالها خودت ترتیب مونو بده تا هنوز واسه خاطر نون مجبور نشدیم چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن. مهراب قاسم خانی نیز این یادداشت فرخ نژاد را در صفحۀ شخصی خود بازنشر کرده است. باید منتظر واکنش قریب الوقوع فراستی و اظهار نظر دیگر هنرمندان بود و دید عاقبت کار چه می شود. ...
آزادی بیان و واکنش سینماگران به نقد!
می زند و چنین الفاظی را به کار می گیرد: دلم برات سوخت آقا مسعود، همه گناه گردن تو نیست ما هم کم گذاشتیم، مطمئنم خیلی گیری وگرنه اینجوریش رو دیگه نمیومدی، ما کم گذاشتیم، خداییش خیلی وضع مالیمون توپ نیس، ولی هزار بار شکر اینقد ته جیبمون هست که اگه دوست و آشنامون گیره، جهت رفع احتیاجش کمک کنیم، یا نه هزار بار کردیم بازم می کنیم، دست جلو هموطنامون دراز می کنیم و یه شماره کارت می نویسیم از خلق الله
گشت 2 صدای مجلسی ها را هم درآورد
منتقد برنامه هفت آمده است: دنیای بدیه آقا مسعود؛ ولی آدم بازم پیدا میشه با مرام و معرفت بازم پیدا میشه، میدونم اینقد گیر بودی که خودتو توجیه کردی، فدای سرت، ولی ایندفه اگه بازم گیر کردی خواستی بفروشی، به خودمون بفروش، لااقلش اینه که بین خودمون میمونه مثه دفعات قبل، مثه خیلی وقتا، خدا هیچ مردی رو خوار نکنه، صلوات بفرس. کمیسیون خودش صاحب رأی است نکته جالب توجه در این میان آنکه
امان از گل به خودی، امان!
فرخ نژاد بود. فرخ نژاد با انتشار نامه سرگشاده در اینستاگرام خطاب به فراستی نوشت: داری چیکار میکنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم بحالت سوخت، با خودم گفتم اگه قراره پیر شیم و غم نون به آدم فروشی بکشونتمون، بارالها خودت ترتیبمونو بده تا هنوز واسه خاطر نون مجبور نشدیم چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن. داستان گل به خودی داستان عجیبی است. برخی گل به خودی ها به سادگی جبران نمی شود. کاش می شد به خودمان کمتر گل بزنیم. ...
مجلسی که اینبار توسط سینماگران به توپ بسته شده است / چه کسانی نمی خواهند مجلس شأن نظارتی داشته باشد؟
خود نامه تندی خطاب به مسعود فراستی نوشت. در نامه فرخ نژاد که با لحنی بسیار عجیب نوشته شده آمده است: دنیای بدیه اقا مسعود ولی ادم بازم پیدا میشه با مرام و معرفت بازم پیدا میشه، میدونم اینقد گیر بودی که خودتو توجیه کردی، فدای سرت، ولی ایندفه اگه بازم گیر کردی خواستی بفروشی، به خودمون بفروش، لااقلش اینه که بین خودمون میمونه مثه دفعات قبل، مثه خیلی وقتا، خدا هیچ مردی رو خوار نکنه صلوات بفرس
از ادعای دخالت در نمایش گشت 2 تا رد ادعا توسط مجلسی ها
بازیگر اصلی فیلم گشت ارشاد2 خطاب به مسعود فراستی و به دنبال آن پیام پرویز پرستویی خطاب به فرخ نژاد و در نقد عملکرد برنامه تلویزیونی هفت ، از جمله واکنش های هنرمندان و اهالی سینما به این وقایع بود. فرخ نژاد در بخشی از پیام خود چنین نوشت: داری چیکار می کنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به ولله تحقیر توش نیست ولی دلم به حالت سوخت، با خودم
برسد به دست رئیس رسانه ملی
قبل از اکران توسط کمیسیون دیده شود. صف آرایی اهالی سینما علیه هفت نخستین واکنش به اظهارات مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس نامه تند حمید فرخ نژاد بود. او که در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو فیلم خوب، بد، جلف و گشت 2 بازی کرده بود، با انتشار یادداشتی تند و تیز در اینستاگرام او را به آدم فروشی در سینما متهم کرد. فرخ نژاد در این باره نوشت: دلم بحالت سوخت، با خودم گفتم اگه
فراستی فروشنده نیست و دنبال مشتری هم نمی گردد
. پس از انتشار این خبر توسط خانه ملت حمید فرخ نژاد یکی از تهیه کنندگان گشت 2 در یکی از صفحات مجازی اش به مسعود فراستی حمله کرد و طی مطلب توهین آمیزی چنین نوشت . بارالها! خودت ترتیب مونو بده تا برای نون مجبور نشیم چارپایه کش اعدامی بشیم. دفعه بعد خواستی بفروشی به خودمون بفروش لااقلش بین خودمون میمونه مثل دفعه های قبل. داری چیکار میکنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم
آدرس غلط از بدبختی سینما ندهید
به آدم فروشی بکشونتمون، بارالها خودت ترتیبمونو بده تا هنوز واسه خاطر نون مجبور نشدیم چارپایه کش اعدامی شیم، خودت آقایی کن و خلاصمون کن، ولی مرد حسابی چقلی همکاراتو اینور اونور بردن دیگه خدایی آخرشه، خدایا بحق بزرگیت هیچ تنابنده ای رو این جوری آزمایش نکن . پرویز پرستویی هم به سرعت به حضور فراستی در کمیسیون فرهنگی واکنش نشان داد و نوشت: بهروز افخمی و مسعود فراستی سراپا عقده و کینه اند، افخمی با بودجه
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (368)
نوتیفیکیشن میاد روی شست و درواقع شستت خبردار می شه. 44٫ خدا باید بعد از آفرینش انسان نمایندگی خلقت انسان میزاشت رو زمین میرفتیم قطعه های معیوب یا آسیب دیده رو تعویض میکردیم. 45٫ تو رابطه هاتون خواستین خیانت کنین، به ما ربطی نداره، ولی کله صبح مسواک نزده نیایین تو مترو، این به ما ربط داره. وقتی برای بار هزارم از کانال دوستات لفت میدی ولی بازم اددت میکنن ما که
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (368)
/> 32. اصلا انگار مهم نیست آی فیلم چی پخش کنه، اگه وحید خزایی رو هم بیارن یکی هست که پیامک بده و از برنامه های خوبشون و تاثیر اونها تو زندگیش بگه. شوخی خدا با اصفهان. 33. اوضاع یه جوری شده که هر لحظه ممکنه بابک زنجانی هم برای ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کنه. 34. درستش اینه که یه روزایی اعلام کنن محور اسالم - خلخال باز است بقیه روزا چیزی نگن. صبح روزی
اس ام اس حسادت (2)
/> . اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم ، قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم . . . . . . . بَعضی از آدما عین بارون می مونن اولش که میان بهت طراوت میدن شادی میدن ولی آخرش ... زندگیتو با گِل و شل یکیت میکنن و میرن مراقب آدمای بارون صفت باش تو نباید اونقدر خاکی باشی که آخرش گِل
دلواپس های نسیان گرفته
بازی می کنه، بعدتر رییس پلیس میگه: نمیشه ((مردم)) رو کتک زد، و بعد دادگاه شون هم فرمایشی و هپلی هپو برگزار میشه این اسمش :(( حمله ی سازماندهی شده)) نیست؟ برای اولین بار با نوشته ات موافقم خانم اشک ریز ولی به "متهم چشم زاغت" بگو، اگه پرسپولیسیا رو دعوت نکنه اون 100 هزار مرد در ورزشگاه و 50 میلیون خارج از ورزشگاه، کاری می کنند که کابوس هر شبش باشد. بی زحمت بگین
تعدادی از مسئولان کشور طرفدار احمدی نژادند! - کینه توزی به سینما
در این نامه خطاب به مسعود فراستی نوشت: داری چیکار میکنی با خودت مرد؟ کجا داری میری؟ خدا شاهده دلم گرفت، نوشتن جون کلامو ادا نمیکنه، اینی که میگم به والله تحقیر توش نیست آیدین سیار سریع در روزنامه قانون در مطلب طنزی با عنوان مشروح جلسه فراستی با کمیسیون فرهنگی مجلس نوشت: کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه ای را با منتقدین دوره اخیر جشنواره فجر برگزار کرده که از سه منتقد دعوت شده تنها
دیسلایک: یک سفارت، دو امتیاز
نبود من هم قبول دارم) اما تویی که خود باخته هستی حق نداری در مورده اونها صحبت کنی مرد باشی چاپ میکنی تحریمهای ایران به خاطر حماقت یه عده افراطیه که سالهاست دارن به همه دنیا بد و بیراه می گن ، پرچم آتیش می زنن و شعار مرگ سر می دن و به سفارتها تعرض می کنن ... اوناییم که به سفارت عربستان حمله کردن مردم نبودن ، یه مشت جیره خور افراطی با سابقه و پایگاه مشخص بودن !!! اگه خودت رو
شما بنویسید: چرا استقلالِ آسیا، تیمِ جذابِ لیگ برتر نبود؟
فغانی یک و نیم دقیقه گرفت. آسیا نه خبری از حمایت ها و تهدیدات کیروش برای تیم رقیب هست نه دفاع اتوبوسی و داور ایرانی که بازی رو برات دربیاره!!! در آسیا باید خودت باشی! ___________ بخدا کمال تو دربی بود،بازم 4 تا میخوردن.! حتی با جک 3 دی:)) چون اونجا از بازیکنهای ذخیره تست دوپینگ نمی گیرند. به همین راحتی. تهمت نیست شائبه هست که هیچ مسئولی جوابگو نیست چرا از
مهناز مرا در دام مرد 40 ساله انداخت / در بیمارستان دنیا روی سرم خراب شد!
کاری را از من نداشت کلّی از این کار من خوشحال شد! در عوض این لطف من، او "آی. دی" فردی را به من داد و من ندانسته و ناخواسته وارد ماجرایی شدم که زندگیم را به تمامی عوض کرد. آخرین امتحان را هم که دادیم، مهناز پیش من آمد و گفت: - هی... بچّه مثبت... بچّه درسخون... حالت خوبه؟! واقعا که بچه باحالی هستی! جون خودت اگه اون تقلب رو به من نرسونده بودی اوضاعم خیلی شیر تو شیر می شد. خیلی دلم می خواد
چهره ها در شبکه های اجتماعی (409)
به نام خدا. سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. امیدوارم هر کجا که هستید سلامت و شاد باشید و تک تک لحظاتتان سرشار از حس خوب زندگی باشد. "مردان ارباب جمشید" نام مستندی است که توسط پگاه آهنگرانی ساخته شده است و درباره روزمرگی های 11 مرد عشق سینماست که در سایه پرده نقره ای گم شدند و هیچگاه به عشقشان نرسیدند. این مستند روز گذشته در باغ فردوس به اکران خصوصی درآمد که طناز طباطبایی یکی از میهمان های آن