سایر منابع:
سایر خبرها
جامعه ای که نقد نمی پذیرد باید هم سینمایش نسیه باشد
نگارنده از بیان آن شرم دارد از فرط وضوح. مخاطب چگونه بفهمد و بگوید که این فیلم خوب است یا که بد است. در اغلب موارد او گنگ است و نمی داند که چرا از فیلم خوشش می آید یا که نمی آید و منتقد زبان گویا و دقیق این مخاطب است و جز جدا نشدنی بازار سینما تا سکه های تقلبی این تجارت را و این هنر را از اصل آن جدا کند و رونقی به آن ببخشد تا همه اصل شوند و اصیل رفتار کنند و اصیل فیلم بسازند و اگر نمی
واقعیت شاهان قاجار به مراتب مضحک تر از چیزی ست که نشان دادیم/جانشینی قوام پس از مصدق، تله دربار بود/ هیچ ...
شاهان پهلوی هم مرور می شوند. شاید عموم مردم درباره محمدعلی شاه با قطعیت بیشتری بتوانند بگویند بد بوده و مثلا مجلس را به توپ بسته اما درباره کسی مثل ناصرالدین شاه نمی شود با قطعیت گفت که این شاه که 50 سال حکومت کرده کاملا بد بوده. همانقدر که خاکستری بودن شخصیت قوام مطرح است درباره این شخصیت ها هم دقت نظر داشتید که در لابلای روایت قصه قوام، جنبه داستانی و واقعیت و سیاه و سفید بودن شان رعایت شود؟ این
در برنامه دست خط ؛ ترکان: کرسنت باید با همان قیمت ظالمانه اجرا شود!
عالی هستند ولی وقتی تیم درست می شود خراب می شود، این نشان می دهد کار تیمی ما خوب نیست، چطور در کشتی و وزنه برداری می درخشیم؟! این نشان می دهد کار تیمی را باید بهتر کنیم. در این 4سال از هم افزایی برای کار تیمیِ اقتصادی راضی بودید؟ من از ابتدای اول تا الان چون در گوشه و کنار انقلاب بودم، به نظرم ما همۀ ادوار این عدم کار تیمیِ خوب را داشتیم، این دوره یک ویژگی بیشتر دارد، این
سهام عدالت یا خجالت؟
ایران واسلام تیرخوردم تاکنون هچگونه حقوقی ازهیجادریافت نکرده ام و او ضایع مالی بدی دارم چون که موجی ام روی اعصاب من تاثیرگذاشته است. میدانم دشمن ایرانیان دراین زمان, بی پولی مردم وبیکاری است و سرمایه داری و اشرافی گری برخی از مسئولین که پول این ملت را بعنوان حقوق نجومی به جیب میزنند که هیچ گونه حضوری در دفاع مقدس هم نداشته اند و آن زمان هم به فکر خود بوده اند. این ضربه بیشتر از دشمنی دشمنان می توان
چگونه مثبت فکر کنیم؛ 100 تمرینی که حالتان را خوب می کند
می بینند. اگر هیچ اتفاق خوب یا بدی برای تان نمی افتاد، زندگی تان کسل کننده می شد. هر پیشامدی را یک چالش در نظر بگیرید و راهی برای سرگرمی و علاقه مند کردن خودتان به زندگی پیدا کنید. هزینه ی پارکینگ فکرتان را آزار می دهد؟ آیا هفته ی آینده باز هم این مسئله آزارتان می دهد؟ ماه آینده چطور؟ بیاموزید از مسائلی که واقعا اهمیت ندارند بگذرید. گذشته آینده را پیشگویی نمی کند
این 5 جمله را در عید نوروز به کودک تان نگویید
به گزارش بلاغ ، عطیه میرزاامیری: از آنجایی که در روزهای پایانی سال به سر می بریم و هر خانواده ای در گیر خرید وسایل نو و خانه تکانی ست و همچنین در ایام عید نیز، نیم بیشتری از وقتمان را در حال رفت و آمد هستیم، لازم است چند پیشنهاد سازنده، در این ایام و ایام نوروز برای خانواده هایی که فرزند کوچکی دارند، ذکر کنیم تا راحت تر با مشکلات و رفتارهای فرزندشان برخورد کنند. در زیر به چند نمونه از رفتارهایی که باید در برخو
به رضاییان نیاز داریم و برانکو باید گذشت کند
با بازیکن قرارداد بسته اید و پول داده اید و باید از او استفاده کنید. من معتقدم که باید جریمه نقدی در نظر بگیرند، چون بیشتر تاثیر دارد و باید از بازیکن استفاده شود. به نظرم برانکو باید گذشت کند چون ما در آسیا هم بازی داریم و به رامین نیاز داریم. * در شروع لیگ رضاییان مشکلاتی داشت و در نهایت به تیم برگشت. به هر حال به رامین فرصت داده شد اما انگار خودش نمی خواهد درست شود. موافق این حرف
زیر تخت پنهانش کردم! - داستان کوتاه
و مادرم. از کارم ناراضی نبودم. نگاه های دیگران کمی اذیتم می کرد اما دیگر برایم مهم نبود. من این جوری بار آمده بودم. دوستانم را هم تا حدودی مثل خودم کرده بودم. لیلا و شیرین اوایل من را منع می کردند و حتی چند باری هم با من قهر کردند اما بعد از مدتی دیگر خودشان مثل من شده بودند. خوب یا بد را آن زمان نمی دانستم فقط می دانستم اوضاع دارد پیش می رود و من هم ناراضی نیستم تا این که
گفت و گو با کارگردانِ عاشقانه ی پُرستاره
را در قاب تلویزبون می بیند مخصوصا در شبکه نمایش خانگی که بازیگر ویترین کار است. اما قبلا در شبکه نمایش خانگی سریال هایی مثل عشق تعطیل نیست و فصل سوم قلب یخی توزیع شده که در زمینه بازیگری خیلی پر و پیمان بودند و هر کسی را که دلشان خواست، آوردند ولی در نهایت شکست خوردند. اساسا اسم بازیگر تعیین کننده نیست. بازیگر خوب باید در کنار یک قصه جذاب، کارگردانی و شخصیت پردازی درست، طراحی
تکنولوژی و دردهایی که نباید شوخی گرفت
/> درباره مکمل هایی که این روزها تبلیغ می شود چه نظری دارید؟ – کاین مکمل ها موثر هستند اما به شرطی که طبق نظر پزشک توصیه و مصرف شوند. زمانی در کشور ما دارو نبود، افراد به عطاری ها مراجعه می کردند. الان داروخانه ها هستند که متاسفانه برخی از آنها به داروفروشی تبدیل شده اند. شما در کشوری مثل آمریکا نمی توانید بدون نسخه پزشک دارو و حتی مکمل ها را تهیه کنید چون مثلا استفاده از یک نوع آنتی
هنوز ادب تلگرام را بلد نیستیم
که شما می گویی. روزنامه ها و مجلات دروازه بانی دارند اما در فضای تلگرام دیگر آن دروازه بانی وجود ندارد و خوب و بد اصلا مشخص نیست. فرصت ها به شیوه کاذبی برابر شده اند. اصلا چرا دکترجلایی پور باید برای جواب دادن به برخی متن های نه چندان با اهمیت وقت بگذارد؟ وقتی شما وارد این بازی می شوید، داستان تازه شروع می شود. این ایراد نیست؟ آره! من هم قبول دارم. اما اول اجازه دهید خوبی
نقش هر استان در انقلاب و دفاع مقدس را روی صحنه می بریم
نظر پشتیبانی چه اتفاقی می افتد. نمایش فصل شیدایی نیازمند کمک و پشتیبانی است که این پشتیبانی هم صرفاً کمک مالی نیست. فضای فرهنگی شهر تهران نیازمند اجرای چنین نمایشی است و خودم هم تمایل دارم در تهران کار اجرا شود. امیدوارم بخش فرهنگی سپاه همت کند و شرایط اجرای نمایش در تهران فراهم شود. از طرف دیگر فرم کار فصل شیدایی به نوعی است که پیش از این زیاد تجربه نشده به خاطر همین از رسانه ها و منتقدان انتظار داریم که بیایند و ما را نقد کنند و به چالش بکشند چون معتقدم نقد ها باعث می شود عیوب کار را رفع کنیم و کار به بالندگی برسد. منبع : روزنامه جوان ...
واکاوی فیلمنامه فیلم فروشنده
روایت می کنند، جذابیت بیشتری دارند و سرنیزه های توجه را نیز به سمت خودشان بیشتر جذب می کنند. فرهادی ثابت کرده است که بلد است فیلم خوب و اثرگذار بسازد. ما وقتی درباره فرهادی حرف می زنیم باید کلیت کارنامه او را در نظر بگیریم نه صرفا فیلم فروشنده را. به این معنی که توجه داشته باشیم فرهادی کارگردانی نیست که بدیهیات را درباره روایت قصه نداند. این نکته ای است که به نظرم در نقدهایی که از فیلم
همای: عالم نیازی به پول نداشت، برای عشقش به ایران و اعتماد و علاقه اش به موسیقی من، او را به روی صحنه ...
موسیقایی واحد هستند، خیلی زود از انرژی خالی می شوند ولی شما به صورت مداوم با این انرژی کار می کنید. آیا این به خاطر تجربه شما است؟ عالیم قاسیم اُف: من انرژی دارم چون هم موسیقیدان ها قدرت دارند و هم اینکه برخورد و مواجهه همای به هر دو گروه موزیسین ها انرژی مثبت می دهد و آنها زود خسته نمی شوند. در واقع یک صحنه کاملا متفاوت از کار در می آید و برای شخص من یک کار خیلی خوب خواهد بود. موسیقیدان های
رازهای برخورد با تنبلی
خوب، اهمال کاری بد کلا روان شناس ها حالشان خوب است! اول می آیند ویژگی های منفی آدمیزاد را درمی آورند و ردیف می کنند و هشدار می دهند، بعدش می گویند البته این ویژگی های منفی همیشه هم بد نیستند! اهمال کاری هم همین طور است. حالا بگذریم از اینکه خود روان شناس های اهمال کاری کرده اند و مطالعه این درد همیشگی بشر را تا همین 20 سال پیش عقب انداخته اند. تازه حالا بعد از چند سال به این
زندگی فرزندم با آتش بازی دیگران نابود شد
؟ با دوستم به محل حادثه رفتم و هنگامی که سر و صورت سوخته او را دیدم و وقتی دیدم خون از گوش هایش بیرون می آید، در جا روی زمین نشستم، آن شب را هرگز فراموش نمی کنم. حالم خیلی بد شد و همسایه ها به کمکم آمدند . هنگامی که عرفان داخل ماشین در راه برگشت به منزل بوده ، چند نفر در پیاده رو مشغول بازی با مواد منفجره بودند و هنگام رد شدن خودرو، نارنجک دستی را به طرف شیشه خودرو که نیمه باز بود، پرت
قرار گرفتن میان 10 عکاس برتر زن جهان، حس غرور ندارد
داوران جشنواره های هنری برگزیدگان را بیش تر سلیقه ای انتخاب می کنند و شاید مجموعه برتر من در این جشنواره نتواند در فضای دیگری موفق شود. برگزیده شدن و بودن میان 10 عکاس برتر زن جهان فقط اتفاقی کوچک است و این را می گوید که ادامه بده که تا اینجا خوب آمده ای. مهم این است که بعد از این اتفاق کوچک چه برنامه ای برای آینده دارم. معمولا بیش تر دیده شدن عکس ها، آرزو و هدف هر عکاسی است و من نیز از این قاعده
کیایی: مستند صفر تا سکو بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم بود
تشکیل دهند و باهم کار کنند. مثل فیلم خوب بد جلف پیمان قاسم خانی. این گروه باهم هماهنگ بودند و ما هم در پایان دیدیدم تکلیف شان باهم مشخص بود. آن ها می خواستند فیلم فان و شوخ بسازند و به نظرم اکثر جاها موفق بودند. آدم های دیگری هم هستند که اینطور کار می کنند. من اینطور کار کردن را می پسندم. او توجه بیش از اندازه به سینمای جدی و تلخ و کم توجهی به سینمای کمدی را هم از ضعف های دیگر سینمای ایران
در انتظار روزهای بهتر موسیقی هستم/ نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی
میناوند همین سوال را از من پرسید و من گفتم نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی. شاید به این دلیل که رفقای من بیشترشان پرسپولیسی هستند به من می گویند قرمز، اما دوستان استقلالی هم دارم. من نمی خواهم زیاد درمورد فوتبال حرف بزنم اما باید قبول کنیم در فوتبال ما باندبازی وجود دارد. مافیا بخشی از فوتبال جهان سومی هاست. شما هرجا بروید سفارش و رفاقت حرف اول را می زند. چرا کشور ما همیشه مشکل دارد؟ چون تخصص معنی
شما بنویسید: این پرسپولیس بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است؟
بازی باخته، یک گل کمتر از بهترین خط حمله لیگ زده و صاحب بهترین خط دفاعی هم هست. امروز، آقای گل لیگ هم به لیست پرسپولیسی ها اضافه شد و طارمی به صدر جدول گلزنان رسید. پرسپولیسی ها در 24 بازی قبلی شان، میانگین 2.33 امتیاز از هر بازی را داشته اند. قبل از پرسپولیس، مقتدرانه ترین قهرمانی لیگ 12 سال قبل با میانگین 2.13 امتیاز بدست آمده بود. به نظر شما پرسپولیس فعلی، بهترین تیم تاریخ لیگ برتر
شجریان پالسی به تلویزیون نفرستاده است
شده است نیز گفت: این حرفها چیست؟! آقای شجریان این روزها مشغول استراحت هستند و ما ترجیح می دهیم اصلاً مزاحمشان نشویم. به نظرم این حرفها صحت ندارد و قبول ندارم که استاد شجریان دراین مورد به تلویزیون پالس مثبتی داده است. این نوازنده مجرب کمانچه و ویولن در ادامه با انتقاد از عملکرد تلویزیون گفت: متاسفانه تلویزیون ما امروز انحصاری و سیاست زده است. درحالی که بهتر است در این شرایط همه دست به دست
گاف وحشتناک داور علیه پرسپولیس: نه اخراج نه گل!
،تراکتور بعد منچستر اوله ههههههههه خخخخخخخخخ وای دلم درد گرفت خخخخخ اگر یک بچه می گذاشتی اونجا آوانتاژ می داد اما جناب داور آوانتاژ که نداد هیچی اخراج هم نکرد . واقعا نفهمی و بی شعوری هم حدی داره . این صحنه ها صحنه ای نیست که به هیچ وجه قابل چشم پوشی باشه تباااااااااااااااااااااانی این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد شیخ ویسی پرسپولیس پیوندتان مبارک همونطور
از دردسرهای شهرت پژمان جمشیدی در بازیگری تا حضور نگار عابدی در مافیا
روزمره کند. * سینمایی آخر هفته همزمان با فرا رسیدن بهار 96 و گذراندن آخرین روزهای اسفندماه، پیشنهاد می کنیم در کنار خانه تکانی های خانوادگی و خرید عید نوروز، برای تماشای فیلم سینمایی خوب بد جلف در ژانری کمدی به سینماهای سراسر کشور بروید. این فیلم سینمایی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری به مدت 110 دقیقه روی پرده نقره ای سینما
مردم خادمان خود را به خوبی میشناسند/ما بنر نزنیم صدا و سیما را چکار کنیم؟
قطعا حامی ایشان خواهم بود. اینکه فرمودید بهتر از من میدانید من منکر حرف شما نیستم ،من اعتقاد دارم همه چیز را همگان دانند ولی فراموش نشود بنده به اندازه 32 سال عمر شما تجربه کار مدیریتی و سابقه کار دارم. در خصوص تعامل با مسئولین ؛ آیا تعامل در یک دوره خوب و در دور دیگری مضر است؟ مگر در چهار سال گذشته که موتور توسعه و پیشرفت این شهر از حرکت بازماند مگر با مسئولین این شهر جلسات
امیرحسین رستمی: کار طنز را ذاتا دوست دارم
اگر متن خیلی قوی باشد و کارگردان هم خیلی باهوش باشد، این دو تا اجازه نمی دهند یک بازیگر به سمت لودگی برود، چون دیگر اصلا فرصتی برای لودگی نیست. همان کار خودش را که در متن نوشته شده است درست انجام دهد، اتفاق افتاده است. مردم درگیر لیسانسه ها با توجه به این که خیلی از بازیگرهای پیشکسوت از تلویزیون قهر کرده اند و دوست ندارند وارد این رسانه شوند، به نظر شما این رسانه باید چه
زن معمولی
خونه به حساب بیاری... انگار نه انگار که هست ... می دونم سخته اما به نظرم همین اول باهاش کنار بیا... چیزی نگفتیم چون دلیلی براش نبود... قمر به واقع شبیه قرصه قمره... به قولی خدا برای دوستیه دله خودش اونو آفریده، نه سالش بود که زن هادی خدابیامرز شد. عمر هادی به دنیا نبود. قمر 16 ساله بود که اون اتفاق افتاد... مجبور بودم بیارمش اینجا. یه زن جوون و خوش بر و رو ... ماها خیلی درگیر بودیم. از داغ مرگ برادر
بانک شعر ویژه وفات حضرت ام البنین (ع)
/> هر روز اشک و آه، حق داری بسوزی یک کربلا غم در نگاهت جا گرفته! می دانم اینجا بارها با دست لرزان اشک از دو چشمت حضرت زهرا گرفته تاریخ را می گردم آری تا ببینم مثل دل تنگت دلی آیا گرفته؟ اینجا به همراه لب خشک تو مادر! هر سنگریزه ختم "یا سقا" گرفته... سید محمد بابا میری چهار مرتبه بانو! برای تو خبر
نیما علامه: مسائل مالی، احساس را در موسیقی کمرنگ کرده است
آلبوم را عوض نکردی؟ خودم این سبک آهنگ ها را دوست دارم و فکر می کنم کارهای اسلوی عاشقانه، دوام بیشتری دارند و شاید نیازی به تغییرشان نباشد. چون بیشتر آهنگ ها در این فضا بود تغییرشان ندادم. مثلاً مبارکم باشه شب تولدم... همیشه قابل شنیدن است. * چه بازخوردی از مخاطبان در مورد آلبوم گرفتی؟ بازخوردش در فضای مجازی خوب بوده و همه تعریف کرده اند. هرچند انتقاداتی هم وجود داشته. البته که بازخورد اصلی
دیپلماسی حضرت زینب را باید در غرب اجرا کرد
/> دوستی که خودش از فعالان بین المللی حقوق بشری است معتقد بود ما با رسانه های خارجی آن گونه که باید ارتباط نگرفته ایم و همین ضعف ارتباطی ما باعث شده است تا منافقین، ضد انقلاب، سلطنت طلب ها و چپی ها به عنوان صدای مردم ایران خود را به این رسانه ها معرفی کنند. نظر شما در این رابطه چیست؟ بله متاسفانه این موضوع درست است و من هم آن را قبول دارم ولی یک مسئله هم باید مد نظر داشته باشیم آن هم
مردانی که تن فروشی می کنند!
اعصاب گرفته ام. خواهرم حتی از من هم برای پول درآوردن استفاده می کند. ابروهایش را که با مداد قهوه ای پهن کرده به هم گره می خورد و با بغض ادامه می دهد: دوست دارم ازدواج کنم و از دست این خانه، خواهرم و دخترهایی که به اینجا می آیند راحت بشوم. از اینکه مردان پیر و پولدار را تیغ بزنم، خسته شده ام. ، اما به اعتقاد خودش راهی برای بیرون آمدن از این باتلاق ندارد. صحنه سوم: مردان متاهل