چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶

اجرای تفکیک جنسیتی در صداوسیما آغاز شد

یکشنبه ، 31 خرداد 1394 ، 15:11 به گزارش رویش نیوز به نقل از ایلنا، نرگس آبروانی (معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) به تازگی بخش نامه ای مبنی بر آغاز طرح تفکیک جنسیتی به مدیران شبکه های صدا ابلاغ کرده است. مسئولان شبکه های مختلف رادیو ازجمله رادیو ورزش، اقتصاد و جوان نیز براساس دستور صادر شده؛ کار را آغاز کرده اند و به این ترتیب تمام اتاق هایی که مسئولیت مدیریت آنها با آقایان بوده؛ از کارمند و منشی خانم تخلیه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)