چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۲

صادرات خرما از بندرامام دو برابر افزایش یافت

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر گفت: میزان صادرات خرما در سه ماه ابتدای امسال از بندر امام خمینی (ره) به دو برابر افزایش یافت. سید حمید رضا رشیدی روز سه شنبه اظهار کرد: میزان صادرات خرما در سه ماه نخست امسال 65 تن بود که این رقم در مدت مشابه پارسال 33 تن بود. وی گفت: همچنین در این مدت 33 تن انواع مواد غذایی نیز از این بندر به کشورهای مختلف صادر شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)