چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۰

نحوه خدمات رسانی در بنادر مسافری هرمزگان مورد پایش قرار گرفت

بندرعباس- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با سفر به بندرعباس مرکز استان هرمزگان ،روند مسافرت های دریایی در بنادر شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و هرمز را به صورت میدانی مورد بررسی و پایش قرار داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)