سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۲

ونگر: سرزنش کردن من آسان ترین راه است

ورزش سه: آینده ونگر در هاله ای از ابهام قرار دارد و اخبار ضد و نقیض فراوانی در مورد آینده نیمکت توپچی ها شنیده می شود. ونگر گفت: "سرزنش کردن من آسان ترین بهانه است. چه 2 سال و چه 10 سال دیگر سرمربی آرسنال باشم، میل و تعهد من به پیروزی به اندازه دیدار بعدی خواهد بود. اما من معتقدم که در حال حاضر در مرحله ای قرار داریم که چاره کار، پیدا کردن آسان ترین بهانه نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)