پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۱

بدهی کمرشکن 33هزار میلیاردی وزارت نیرو

رییس سندیکای صنعت برق ایران گفت: وزارت نیرو بدهی 28 هزار میلیارد تومانی انباشته را از دولت قبلی به دوش کشیده است که باتوجه به این که قادر به پرداخت این بدهی ها نبوده، اکنون به 33 هزار میلیارد تومان تبدیل شده است. به گزارش بولتن نیوز، علیرضا کلاهی افزود: علاوه بر آن، وزارت نیرو با یک کسری سرمایه گذاری به مبلغ 15 هزار میلیارد تومان دست و پنجه نرم می کند که این مساله بدهی 33 هزار میلیارد تومانی را برای وزارت نیرو پیچیده تر کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)