سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پویش ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۴

لاریجانی: می گویند دار و ندار هسته ای مان را داده ایم، آخر چرا به تیم هسته ...

برادری در یک استان رفته و مطرح کرده که تمامی واحدهای هسته ای در کشورمان تعطیل شده است و یا برادری در جای دیگری گفته که دار و ندار هسته ای ما را به آمریکایی ها داده اند و شخص دیگری نیز مردم را تحریک می کند که رهبری تنهاست و مردم باید به میدان بیایند، پرسش اینجاست که چرا بدون اطلاع و آگاهی از مسائل خلاف سخن می گویید و به هیات مذاکره کننده هسته ای تهمت می زنید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)