پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۱

برخی ها درباره من زود قضاوت کردند/ خوشحالم که در پرسپولیس ماندنی شدم

فارس نوشت: مهدی طارمی پدیده لیگ برتر درباره اظهارنظرهای مطرح شده از قولش طی روزهای گذشته، توضیحاتی را در فضای مجازی منتشر کرد. بازیکن باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اش نوشت: سلام به همه.....من هم از همه شما عذر خواهی میکنم،میدونم چون دلتون واسه تیم میسوخت یکم زود قضاوت کردین ولی همنجور که حضرت علی(ع) فرمودند قضاوتی که بر اساس ظن و گمان باشد عادلانه نیست.. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)