پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۷

پاکستانی ها خواستار خروج کشورشان از ائتلاف سعودی شدند

اسلام آباد - ایرنا - هزاران نفر از مردم پاکستان روز گذشته با حضور در یک همایش بزرگ در شهر کراچی، از دولتمردان کشورشان خواستند تا به طور رسمی از ائتلاف نظامی تحت رهبری آل سعود خارج شده و از اتخاذ اقدامات خطرناک علیه امنیت ملی پاکستان اجنتاب کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)