پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

بیماری زا بودن خرماهای بم تکذیب شد

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، موضوع سرایت بیماری خطرناک از طریق خفاش ها به خرماهای بم را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، سمیره صباح در واکنش به مطلب منتشره در خصوص سرایت بیماری خطرناک از طریق خفاش ها به خرما های بم ، گفت: جای بسی تاسف است که انتشار شایعات در خصوص فرآورده های غذایی به تفریح جذاب در کشور ما تبدیل شده و حالا حالاها قصد فروکش ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)