چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲

چرا انسان ها در گذشته کوتاه قدتر بودند؟

به گزارش بی باک، انسان ها در دوران کوتاهی دچار سوءتغذیه بودند. برای مثال در اواسط قرن نوزدهم، میانگین بلندی قد افراد در بیشتر کشورهای اروپایی حدود یک متر و 65 سانتی متر بود. در انگلستان میانگین قد افراد یک متر و 68 سانتی متر و در آمریکا بیشتر از یک متر و 70 سانتی متر بود. در آن زمان در تمام این کشورها مردها بسیار بلند قدتر بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)