دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۲

ابراز رضایت سرمربی تیم فنرباغچه پس از پیروزی مقابل ذوب آهن

مهر نوشت: تیم فوتبال فنرباغچه روز گذشته در دیداری دوستانه موفق شد میهمان خود ذوب آهن اصفهان را با نتیجه پرگل 7 بر صفر شکست دهد. ویتور پریه را در پایان بازی اظهار کرد: ما مقابل ذوب آهن به مانند یک تیم بازی کردیم. این نقطه آغاز تیم ماست و باید بگویم که از این هم بهتر خواهیم شد. من از عملکرد تیمم در این بازی دوستانه رضایت دارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)