سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۹

"اون" شاید به اندونزی برود

رهبر کره شمالی احتمالاً در اولین سفر رسمی خارجی خود برای شرکت در کنفرانس آسیایی-آفریقایی به اندونزی برود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی احتمالاً در ماه آوریل در کنفرانس آسیایی-آفریقایی اندونزی شرکت خواهد کرد که اولین سفر بین المللی وی خواهد بود. یک مقام دولت کره جنوبی در گفت وگو با خبرگزاری یونهاپ گفت: برای کیم جونگ اون نشست اندونزی برنامه دیپلماتیک باارزشی خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)