پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۴

هاشمی یک پیشنهاد نادر و انتقاد به بدنه وزارت بهداشت را پذیرفت

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: علی داودیان در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت و قائم مقام وزیر در امور مشارکت های اجتماعی، اظهار کرد: در این دیدار ما به دکتر هاشمی پیشنهاد کردیم تا برخی از بیمارستان های وزارت بهداشت را برای ارائه خدمات تشخیصی و پزشکی به بنیاد بیماری های نادر ایران بسپارند که وی نیز در کمال خرسندی استقبال کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)