دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۹

روزه داری با چاشنی شکنجه

اسرا به اردوگاه رسیدند و در همان ساعات ورود اسرا به اردوگاه تا سه الی چهار روز بعد به طور مستمر کتک و شکنجه در کار بود. به گزارش بی باک ، حمید احمدی نیا از جمله آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که در خاطره ای درباره انتقال گروهی اسرا به اردوگاه 11 در سال 1367 روایت می کند: این گروه از اسرا را پس از یک سال که در زندان الرشید محبوس بودند در حالی که همگی روزه دار بودند با اتوبوس به اردوگاه 11 تکریت آوردند و در قاطع 4 اردوگاه اسکان دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)