دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۰

حسین عسگری: ایران به این بزرگی یک پیست چوبی ندارد!

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری نیمه استقامت ایران گفت: مشکل بزرگ دوچرخه سواری نداشتن پیست چوبی است و تمام مسئولان هم از این موضوع مطلع هستند. به گزارش ایسنا، حسین عسگری در مورد مشکلی که رکابزنان ایران برای آماده شدن با آن روبرو هستند، گفت: مشکلی بزرگی که داریم نداشتن پیست چوبی در ایران است. تمام مسئولان هم می دانند که کشور ایران با این همه بزرگی یک پیست چوبی ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط