چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۸

مشکل پمپ بنزین های مشهد تقریبا حل شد

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: اکنون فقط دو جایگاه سوخت در مشهد هنوز مشکل شان برطرف نشده است. قائمی طلب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خراسان رضوی، در خصوص علت تعطیلی چند ساعته جایگاه های پمپ پنزین، اظهار کرد: تغییر ورژن سامانه هوشمند علت این تعطیلی در کل کشور بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)