چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۶

احتمال حذف سیم کارت از تلفن های همراه

دو شرکت اپل و سامسونگ می گویند قصد دارند سیم کارت الکترونیک را جایگزین سیم کارت فیزیکی کنند که از دو دهه پیش در تلفن های همراه به کار گرفته می شود. به گزارش فارس، این دو شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای تلفن همراه هستند تا با کمک یکدیگر استانداردهای جدیدی را برای استفاده از سیم کارت ها وضع کنند. با این کار سیم کارت ها به شکل فعلی وجود نخواهند داشت و این پدیده تنها ماهیتی الکترونیک پیدا می کند و لذا تغییر اپراتور تلفن همراه برای کاربران نیز بسیار ساده تر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)