چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۰

قالیباف: هدف اصلی ما ارتقاء کیفیت زندگی بود

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ظرف 12 سال گذشته ارتقاء کیفیت زندگی در دو بعد مادی و معنوی هدف اصلی شهرداری تهران بوده است، افزود: در این مدت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تهرانی را با رویکرد اجتماعی و فرهنگی دنبال کردیم. به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از مراحل مرمت خانه اتحادیه و ایجاد موزه مشاهیر گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)