چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۶

فتنه گر خواندن مدیران وزارت نفت شایسته یک نماینده نیست

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با اشاره به برخی اتهاماتی که ازسوی رییس کمیسیون انرژی علیه بعضی مدیران وزارت نفت مطرح شده، گفت: این رویکردی منسوخ است که از هر کس خوشمان نیامد، بگوییم فتنه گر است؛ حقیقتاً انتظار ما از یک نماینده این نیست که با چنین رویکردی با مسائل تخصصی و کارشناسی برخورد کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط