پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱

با خودم حرف می زنم، دیوانه نیستم!

تهران - ایرنا - ممکن است در منزل و کوچه و خیابان افرادی را دیده باشید که با خودشان حرف می زنند، تحقیقات نشان می دهد هر با خود حرف زدنی نه تنها نشانه جنون نیست بلکه در بسیاری بازگویی های تک نفره نشانی از نبوغ است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)