سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۲

توسعه شبکه فیبر نوری و افزایش پهنای باند اینترنت به 207 گیگابایت

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه پنهای باند اینترنت در ابتدای کار دولت یازدهم 70 گیگ بود، عنوان کرده این رقم هم اکنون به 207 گیگ رسیده و معادل 196 درصد رشد داشته است. محمدطاهر شمس پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اصلی زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی کشور و متولی مادر و اصلی و متولی مخابراتی و همچنین اصلی در ارتباطات بین الملل است، اظهار داشت: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط