سایر منابع:
سایر خبرها
ارتش یمن به مناطق نظامی عربستان چند فروند موشک شلیک کرد
اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی در استان تعز و مارب نیز موفق به پیشروی هایی در میدان نبرد شده اند. این در حالی است که جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان روز دوشنبه با نقض آتش بس، مناطقی را در استان های صعده، تغز، لحج و حجه و مارب بمباران کردند. جنگنده های سعودی همچنین مناطق مسکونی المطمه در استان الجوف را هدف حمله قرار دادند. بنا به اعلام یک مقام امنیتی یمن جنگنده های
تداوم درگیری ها در یمن پس از نقض سریع آتش بس /حمایت 16 حزب سیاسی یمن از تصمیمات رهبر انصارالله
بس ادعایی عربستان در یمن از سوی جنگنده های سعودی، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز پایگاه نظامی الممعوط در جازان واقع در عربستان را هدف قرار دادند و این پایگاه را به آتش کشیدند. شبکه تلویزیونی المسیره نیز گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن سه دستگاه خودروی نظامی سعودی را در دشت ابن خلان منهدم کردند. این نیروها همچنین به موضع نظامی الردیف عربستان
از اعلام آتش بس لرزان عربستان تا ادامه حملات گسترده جنگنده های سعودی
جوان به نقل از شبکه الجزیره، با وجود آنکه ائتلاف سعودی روز گذشته از برقراری آتش بس 5 روزه در یمن از یکشنبه شب خبر داد، حملات گسترده جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. این آتش بس پس از آن اعلام شد که در حمله هوایی ائتلاف سعودی به منطقه ای مسکونی در شهر "مخا" در استان تعز دست کم 120 نفر به شهادت رسیدند. خبرنگار الجزیره گزارش داد 7 نفر از نیروهای انصارالله در حمله
عربستان با ادامه نقض آتش بس چند استان یمن را بمباران کرد
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبا)، جنگنده های سعودی با بمباران منطقه رقع در شهر مستبأ در استان حجه یک غیرنظامی را به شهادت رساندند و چند نفر را نیز زخمی کردند. یک مقام امنیتی با اعلام این مطلب گفت جنگنده های متجاوز روز دوشنبه برخی مناطق و استان های مختلف یمن را با وجود اعلام آتش بس یکجانبه سعودی، بمباران کردند. وی افزود: بر اثر بمباران یک مرکز پزشکی در منطقه رقع در شهر
شهادت 8 زن در حملات عربستان به تعز و وقوع انفجار در صنعا/بیش از 2هزار نفر شهید و 7هزار نفر زخمی ازابتدای ...
بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در یک هفته آخر ماه رمضان مخالفت کرده بود و حملات خود را به مناطق مختلف یمن ادامه داد و قبل از آن نیز یک بار دیگر آتش بس انسانی را در یمن نقض کرده بود. خبرگزاری رسمی عربستان واس، خبر داد که فرماندهی نیروهای ائتلاف در حمله به یمن اعلام کرده است که از نیمه شب یکشنبه در یمن به مدت 5 روز آتش بس برقرار خواهد شد. این آتش بس از اولین ساعت های روز
سعودی ها آتش بس خود را هم نقض کردند
علی رغم اعلام آتش بسی که به صورت یکجانبه از سوی عربستان در یمن اعلام شده، حملات جنگنده های سعودی به یمن و ریختن خون مردم بی دفاع این کشور همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، یک منبع امنیتی تصریح کرد جنگنده های ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان حملات خود را به استان های مختلف یمن ادامه دادند که طی آن چندین تن کشته و زخمی شدند. وی تصریح کرد که جنگنده
تداوم درگیری ها در اطراف عدن و شلیک 22 موشک به مواضع نظامی عربستان
ناحیه الجوف در شمال شرقی یمن را چند بار بمباران کردند. این شبکه از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در شرق منطقه المخدره و کنترل بر مواضع نظامی در استان مارب خبر داد. جنگنده های سعودی نیز چند بار مناطق مختلف شهر تعز در مرکز یمن و اطراف آن را هدف قرار دادند. حمله به ساختمانهای رسانه ها در یمن جنگنده های سعودی در ادامه نقض آتش بس خود ساختمانهای رسانه
حمله به مقر فرماندهی اطلاعات منصور هادی و اتاق عملیات افسران اماراتی
. (جزئیات بیشتر خبر) اعلام آتش بس 5روزه از سوی عربستان خبرگزاری رسمی عربستان واس، خبر داد ، فرماندهی نیروهای ائتلاف در حمله به یمن اعلام کرده است که از نیمه شب یکشنبه در یمن به مدت 5 روز آتش بس برقرار خواهد شد. این در حالی است که عربستان سعودی پیشتر با آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در یک هفته آخر ماه رمضان مخالفت کرده بود و حملات خود را به مناطق مختلف یمن ادامه داد و قبل از آن نیز یک بار دیگر آتش بس انسانی را در یمن نقض کرده بود. (جزئیات بیشتر خبر) انتهای پیام/ ...
نقض آتش بس یکجانبه سعودی ها
نشان نداده اند. آتش بس یکجانبه تنها یک روز بعد از حمله مرگبار جنگنده های عربستان به منطقه مسکونی المخاء در استان تعز صورت گرفت که دست کم 100 زن و کودک را به کشتن داد. به نظر می رسد اقدام عربستان برای اعلام آتش بس برای کم کردن از میزان انتقاد هایی بود که بعد از این حمله حتی کشورهای همپیمان عربستان را به انتقاد واداشت.
آخرین تحولات سیاسی امنیتی یمن
الجوف در شمال شرقی یمن را چند بار بمباران کردند. این شبکه از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در شرق منطقه المخدره و کنترل بر مواضع نظامی در استان مارب خبر داد. جنگنده های سعودی نیز چند بار مناطق مختلف شهر تعز در مرکز یمن و اطراف آن را هدف قرار دادند. حمله به ساختمانهای رسانه ها در یمن جنگنده های سعودی در ادامه نقض آتش بس خود ساختمانهای رسانه های
نمیتوان به آتش بس اعلامی عربستان اطمینان کرد
سازمان ملل و دیگر گروه های یمنی در صنعا تعجب آور است . من فکر می کنم سعودی ها با اعلام این آتش می خواهند جنایت دیروز خود را در شهر تعز تحت پوشش قرار دهند . جنگنده های سعودی یک منطقه مسکونی را در شهر تعز هدف قرار دادند و هفتاد نفر از غیرنظامیان یمنی در این جنایت کشته شدند . همچنین این جنایت بیش از یکصد زخمی برجا گذاشت . سعودی ها همچنین با سوء استفاده از آتش بس تلاش می کنند به مواضع ارتش و کمیته های
آتش بس 5 روزه در یمن؛ 120 کشته در حمله هوایی عربستان به استان تعز
یک نیروگاه برق و شهرک مسکونی وابسته به آن نیروگاه در منطقه "المخا" در غرب تعز، 55 نفر شهید و ده ها تن دیگر مجروح شدند. جنگنده های سعودی همچنین دیروز نوار ساحلی تعز را هدف قرار دادند و به یک پایگاه هوایی نیز حمله کردند. برخی مناطق پایتخت یمن (صنعا) و استانهای مأرب و صعده نیز هدف حملات جنگنده های سعود قرار گرفت که بر اثر آن چندین نفر شهید و یا مجروح شدند. کشته شدن
نبرد کنترل عدن در آستانه آتش بس
از جنایت سعودی ها در استان تعز عنوان کردند. نیویورک تایمز نوشت این آتش بس ساعاتی پس از آن اعلام شد که حملات هوایی ائتلاف به رهبری عربستان یک منطقه مسکونی را در یک شهر نزدیک به دریای سیاه هدف قرار داد که بر اثر آن دست کم 120 نفر کشته شدند. بنابر گفته مقامات امنیتی و پزشکی این مرگبارترین حمله هوایی علیه غیرنظامیان از زمان شروع تهاجم از ماه مارس است. این حمله عربستان سعودی خشم عمومی مردم یمن و همچنین
قانای یمن؛جنایتی که عربستان را در تنگنا گذاشت
به گزارش شهدای ایران به نقل از العالم، جنگنده های سعودی در جنایتی بسیار بزرگ که بی شباهت به جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار اهالی "قانا" نیست، یک شهرک مسکونی در شهر ساحلی "مخا" را هدف قرار دادند. شهر مخا از توابع استان تعز در غرب یمن است. این حمله جنایتکارانه جمعه ساعت 10 شب آغاز شد که بر اثر آن بیش از 200 نفر شهید و یا مجروح شدند. این حملات تا بامداد روز شنبه ادامه یافت. همه
ریاض آتش بس خود را هم نقض کرد
1394/5/6 - 10:05 475250 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دیلی استار، حملات جدید جنگنده های ائتلاف عربی به یمن موجب شد تا بار دیگر آتش بس انسانی در یمن نقض شود. حملات هوایی سعودی حداقل دو استان را مورد حمله قرار دادند و درگیری هایی میان نیروهای حوثی و نیروهای وفادار به عبد به منصور هادی،رییس جمهوری فراری یمن در گرفته است. حملات روز گذشته منجر به کشته شدن 15 نفر و
عربستان آتش بس پنج روزه را هم نقض کرد
به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که دو فروند جنگنده ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان سحرگاه امروز (دوشنبه) استان های حجه و صعده را بمباران کردند. بر اساس این گزارش، در حمله عربستان به یک مرکز درمانی در استان حجه یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. هنوز درباره تلفات احتمالی بمباران صعده گزارشی منتشر نشده است. عربستان روز
آل سعود سومین آتش بس اعلامی خود را هم نقض کرد
همان طور که پیش بینی شده بود، سعودی ها سومین آتش بس خود در یمن را نیز نقض کردند. به گزارش فارس، گزارش های رسانه ای حاکی است که با وجود اعلام آتش بس انسانی در یمن جنگنده های وابسته به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بخش هایی از شمال و غرب شهر صعده را بمباران کرده و شماری از مردم بی دفاع یمن را به شهادت رساندند. عربستان روز شنبه اعلام کرد که از بامداد دوشنبه به مدت پنج روز آتش بس با یمن
صحنه هایی دردناک از کشتار در "قانای یمن"/جنایتی که عربستان را در تنگنا گذاشت
ها از توجه به این جنایت، به تکاپو انداخته است. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های سعودی در جنایتی بسیار بزرگ که بی شباهت به جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار اهالی "قانا" نیست، یک شهرک مسکونی در شهر ساحلی "مخا" را هدف قرار دادند. شهر مخا از توابع استان تعز در غرب یمن است. این حمله جنایتکارانه جمعه ساعت 10 شب آغاز شد که بر اثر آن بیش از 200 نفر شهید و یا مجروح شدند. این
انصارالله اظهارات منسوب به رهبر این جنبش درباره آتش بس مورد ادعای عربستان را تکذیب کرد
سرکردگی عربستان اعلام کرده بود که از یکشنبه شب یک آتش بس پنج روزه درتجاوز به یمن برقرارخواهد شد. به عقیده کارشناسان آتش بس ادعایی عربستان برای سرپوش گذاشتن برجنایت روز جمعه این کشور درقتل عام بیش از130 شهروند یمنی در شهرک کارگری المخا استان تعز است. عربستان پیش از این با آتش بس پنج روزه اعلام شده توسط سازمان ملل به مناسبت عید فطرمخالفت کرد و حتی در روز عید فطر نیز از بمباران مناطق
کشته شدن 40 تن از عناصر منصور هادی در عدن
توانستند منطقه مشرعه و حدنان در استان تعز را به کنترل خود در بیاورند. یک منبع امنیتی گفت: متجاوزان سعودی چند بار این دو منطقه را بمباران کردند که باعث قربانی شدن شماری از غیرنظامیان و ویرانی ساختمان های مسکونی شد. پایگاه خبری العهد نیز از حمله هوایی ارتش سعودی به منطقه صبر در استان لحج خبر داد. این پایگاه از قربانی شدن شماری از کادر پزشکی در حملات هوایی ارتش سعودی به یک مرکز درمانی در بخش مستبا در استان حجه یمن خبر داد. پادگان کهلان و ساختمانهای وابسته به آن در استان صعده نیز پنج بار هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت. + 1 - 1 ...
ارتش و کمیته های مردمی یمن 7 تجهیزات نظامی عربستان و القاعده را در عدن نابود کردند
از پادشاه عربستان درخواست کرده است این آتش بس برقرار شود. این در حالی است که عربستان سعودی پیشتر با آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در یک هفته آخر ماه رمضان مخالفت کرده بود و حملات خود را به مناطق مختلف یمن ادامه داد و قبل از آن نیز یک بار دیگر آتش بس انسانی را در یمن نقض کرده بود. این در حالی است که صبح امروز عربستان سعودی با حمله به منطقه المخار واقع در 100 کیلومتری شهر
تداوم بمباران مناطق مختلف یمن بوسیله جنگنده های سعودی
جوان ِِ؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی منطقه باب المندب و یک مجتمع دولتی در ذباب در شهر تعز را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.
شهادت 105 یمنی در حمله سعودی ها به استان تعز
جنایت اینجا را کلیک کنید. بیش از 100 حمله هوایی به یمن در چند ساعت گذشته شبکه خبری المسیره، نیز گزارش داد که جنگنده های عربستان سعودی سد تاریخی مأرب، پادگان کوفل و مناطق دیگری را در مأرب هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش عربستان در ساعات گذشته بیش از 100 حمله به مناطق مختلف عدن واقع در جنوب یمن انجام داده است. همچنین شهرستان رازح واقع در استان صعده در
تجاوز 124 روزه عربستان به یمن
منهدم کردند. این در حالیست که عربستان آتش بسی را که خود اعلام کرده است ، همچنان نقض می کند. جنگنده ای سعودی مراکز خبری استان صعده را بمباران کرد که باعث کشته و زخمی شدن چند خبرنگار شد و مناطقی را نیز در اطراف صنعاء و در صعده و عدن بمباران کرد. ده ها مزدور عربستان نیز در حملات اشتباهی جنگنده های این کشور به مناطقی در جنوب یمن به هلاکت رسیدند و زخمی شدند.
آتش بس 5 روزه در یمن
ریاض به سر می برد از پادشاه عربستان درخواست کرده است این آتش بس برقرار شود. این در حالی است که عربستان سعودی پیشتر با آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در یک هفته آخر ماه رمضان مخالفت کرده بود و حملات خود را به مناطق مختلف یمن ادامه داد و قبل از آن نیز یک بار دیگر آتش بس انسانی را در یمن نقض کرده بود. این در حالی است که صبح امروز عربستان سعودی با حمله به منطقه المخار واقع در
حملات آل سعود به یمن 7 قربانی گرفت
به زگارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از پرس تی وی، خبرگزاری رسمی یمن به نقل از سایت سباء نت گزارش داد در بمباران منزل احمد الغشمی ، رئیس جمهور اسبق یمن در منطقۀ ضلاع همدان در صنعا در مرکز این کشور، 2 نفر کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند. براساس گزارش ها الغشمی در این حملۀ هوایی آسیب ندیده است. جنگنده های عربستان سعودی روز گذشته مناطق مختلف یمن را بمباران کردند. در این حملات خانۀ فرماندۀ شهر
ادامه درگیری های زمینی در یمن و تلفات شدید القاعده
با وجود اعلام آتش بس از سوی عربستان درگیری ارتش یمن و کمیته های مردمی با نیروهای منصور هادی و مزدوران داخلی عربستان در یمن همچنان ادامه دارد و هر یک از طرفین دیگری را به آغاز حمله متهم می کنند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از یمن پرس، افراد مسلح مورد حمایت عربستان سعودی که در تلاش بودند مواضع خود در عدن را تقویت کنند توسط ارتش یمن وکمیته های مردمی هدف قرار گرفتند و
انتقامگیری موشکی یمنی ها؛ گرفتاری سعودی ها در "مثلث صبر"
استان "لحج" کشته یا زخمی شدند. وزارت دفاع یمن نیز اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن، شهر "ملک فهد" و ساختمان دادگستری نجران را با چند موشک هدف قرار دادند. آنها پایگاه سعودی "الشعبه" در "ظهران عسیر" را نیز هدف حملات خود قرار دادند. این گزارش می افزاید: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امنیت را در منطقه "حدنان" از توابع شهرستان "مشرع" در استان تعز، به ویژه در موسسات
آخرین آمار قربانیان تجاوز عربستان به یمن/ برقراری آتش بس انسانی 5 روزه در یمن
براساس گزارش پایگاه خبری العهد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، 10 پایگاه نظامی را در شهر لودر استان أبین که تحت اشغال طرفداران منصور هادی قرار داشت، بازپس گرفتند. همچنین منابع یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی بیش از 80 عضو القاعده و مزدور عربستان و متحدان آن را در استان عدن اسیر کردند. ارتش و کمیته های مردمی همچنین چند عضو القاعده و مزدور عربستان را
بمب های بشکه ای آل سعود بر سر مردم نجران
سعودی به مناطق مسکونی نزدیک به نیروگاه برق و انرژی المخاء واقع در استان تعز ، حمام خون جدیدی در یمن به راه انداخت.بر اساس آمار ها، دست کم 35 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند و محل حمله نیز یک شهرک مسکونی متعلق به کارگران نیروگاه برق المخاء بود.شبکه المیادین، شمار کشته ها را 100 نفر اعلام کرد و گفته می شود که ده ها نفر نیز در این حمله زخمی شده اند.این جنگنده ها حتی، به خودروهای امدادرسان نیز رحم