چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۷

12 میلیارد ریال برای سامانه سرمایشی بیمارستان دزفول هزینه شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول از حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول تا اواخر هفته جاری خبر داد و گفت: برای حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول 12 میلیارد ریال هزینه شده است. یوسف پریدار روز یکشنبه در جریان دیدار معاون فرماندار ویژه دزفول از روند نصب و راه اندازی سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول به ایرنا افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)