چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۰

12 میلیارد ریال برای حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول هزینه شد

دزفول - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول از حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول تا اواخر هفته جاری خبر داد و گفت:برای حل مشکل سامانه سرمایشی بیمارستان بزرگ دزفول 12 میلیارد ریال هزینه شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)