چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۰

اورژانس مکانی برای تنبیه پرسنل بیمارستان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اورژانس به عنوان مکانی برای تنبیه پرسنل بیمارستانی ابراز تأسف کرد و گفت: باید یک سامانه ای ایجاد شود تا 115 برای انتقال بیماران با بیمارستان های که تخت هایشان پُر و یا تجهیزات ندارند مواجه نشود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)