چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۵

گزارشی از یک نمایشگاه پررنگ و لعاب

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی با مشارکت بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. به گزارش سرویس بازار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نمایشگاه که اولین نمایشگاه بعد از توافق هسته ای بود، حدود 50 شرکت خارجی از اسپانیا، ایتالیا، آلمان، چین، هلند، بلغارستان، چک و کره جنوبی حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)