چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۴

استاندار کرمانشاه: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه های اجرایی ...

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تنها به چند دستگاه مرتبط نیست بلکه این موضوع از وظایف اصلی و مهم تمامی دستگاه هاست و همه مدیران برای رفع بیکاری باید دغدغه و برنامه داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط