چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بورس نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۴

کنایه ضرغامی به روحانی: نفهمیدیم چطور برد-برد نتیجه اش 3-2 است!

رئیس سابق صدا و سیما افزود: چون رئیس جمهورمان را قبول داریم اگر ایشان 6-0 هم بگویند حرفی نیست! ولی دیگر برد- برد نیست/ به نظر می رسد بازی رفت را مساوی کرده ایم! بازی برگشت مانده و آن هم مرحله اجرای تفاهم است به گزارش خبرنگار نسیم ، عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)